Oplossingen

Bronnen

Monizze

GOPA Com, een groeiend bedrijf ten dienste van de Europese instellingen.

Het bedrijf GOPA Com. is door haar jarenlange ervaring op het gebied van communicatie en analyse een essentiële partner voor de Europese instellingen.

Lilac Flower
Lilac Flower
Lilac Flower

Het bedrijf GOPA Com. is door haar jarenlange ervaring op het gebied van communicatie en analyse een essentiële partner voor de Europese instellingen. “Onze belangrijkste klant is de Europese Commissie. Een van de dingen die we doen is de juiste mensen vinden voor onze klanten en tegelijkertijd groeit ons bedrijf voortdurend – we hebben nu ongeveer honderd werknemers. Deze twee factoren zorgen voor een aanzienlijke werklast voor human resources op het gebied van beloningsbeheer,” zegt Hélène, financieel en administratief directeur van het bedrijf.

Lange gebruikte GOPA Com. hulpmiddelen zoals Excel-bestanden of de software van het sociaal secretariaat voor dit soort taken. Nu wil het team de procedures vereenvoudigen en optimaliseren. “Met de hulp van externe consultants realiseerden we ons dat we door de toenemende groei van het bedrijf een meer geavanceerd HR-beleid moesten ontwikkelen. Offr bleek de ideale oplossing te zijn voor het volledige beloningsbeheer”, legt Hélène uit. Een volledig terechte perceptie, want Offr is een toepassing gemaakt voor HR en ontwikkeld door HR!

Waarom voor Offr kiezen ?

« Toen ik een van de medeoprichters van Offr ontmoette en hij me liet kennismaken met hun oplossing, was ik meteen gewonnen. Het sterke punt van het product is dat het zo vloeiend en gemakkelijk te gebruiken is, in volledige autonomie. Ik waardeer ook in het bijzonder het feit dat het team luistert naar feedback en zeer responsief is bij het verbeteren van de tool. De prijs-kwaliteitverhouding is erg aantrekkelijk. Bovendien kunnen we niet wachten om te zien welke ontwikkelingen er nog komen. »

Tijdbesparend

Hélène was overtuigd door de aanzienlijke tijdsbesparing van Offr. “Als ik een salarissimulatie doe, weet ik vaak niet wat de fiscale status van de persoon in kwestie is. Dat betekent dat ik bepaalde gegevens achteraf moet aanpassen (huwelijk, kinderen, enz.) en er is veel heen en weer gepraat. Met Offr kunnen mensen zelf de wijzigingen aanbrengen en zien ze de nieuwe berekening in slechts een paar klikken. Een echt voordeel voor alle partijen! “

Intuïtief, autonoom en veilig

Het intuïtieve karakter van de software, het autonome gebruik en de veiligheid die het biedt, waren ook doorslaggevende factoren bij het beheer van bepaalde dagelijkse taken. “Tot nu toe was ik de enige die beloningskwesties beheerde en aanbiedingen behandelde. En ik was bang om dit soort taken aan iemand anders toe te vertrouwen uit angst voor inconsistentie in de gedeelde informatie. Nu weet ik dat ik zonder risico kan delegeren! Zelfs iemand die er niets vanaf weet, kan geen fouten maken, omdat de tool gebruiksvriendelijk en gestructureerd is. Het kader is beveiligd met een hangslot, waardoor het mogelijk is om de doorgegeven offertes te standaardiseren en communicatiefouten te vermijden. Dat is echt geruststellend”, besluit Hélène.

Dit vindt u misschien ook leuk

Het mobiliteitsbudget beheren hoeft geen maandelijkse hoofdpijn te zijn, maar dat is het vaak wel.Manuele opvolging, documenten najgen, complexe terugbetalingen, lastige offboarding,… Heel wat HR-professionals en werkgevers zoals jij zoeken naar een vlottere aanpak. Daar komt RewardFlex in beeld. Onze nieuwste oplossing bundelt alles op één platform: mobiliteitsbudget, cafetariaplan, bonussen,… Minder administratie, volledig compliant, en een betere ervaring voor iedereen.

Het mobiliteitsbudget beheren hoeft geen maandelijkse hoofdpijn te zijn, maar dat is het vaak wel.Manuele opvolging, documenten najgen, complexe terugbetalingen, lastige offboarding,… Heel wat HR-professionals en werkgevers zoals jij zoeken naar een vlottere aanpak. Daar komt RewardFlex in beeld. Onze nieuwste oplossing bundelt alles op één platform: mobiliteitsbudget, cafetariaplan, bonussen,… Minder administratie, volledig compliant, en een betere ervaring voor iedereen.

Het mobiliteitsbudget stelt werknemers in staat om hun bedrijfswagen of hun recht op een bedrijfswagen om te ruilen voor een mobiliteitsbudget. Ze kunnen dit budget verdelen over drie pijlers volgens de door de werkgever aangeboden opties: Pijler 1: Milieuvriendelijke bedrijfswagen Pijler 2: Duurzame transportmiddelen en huisvestingskosten Pijler 3: Als het budget niet volledig wordt gebruikt in pijler 1 of 2, kan de werknemer het resterende bedrag in cash ontvangen, verminderd met een speciale bijdrage van 38,07% verschuldigd door de werknemer.

Het mobiliteitsbudget stelt werknemers in staat om hun bedrijfswagen of hun recht op een bedrijfswagen om te ruilen voor een mobiliteitsbudget. Ze kunnen dit budget verdelen over drie pijlers volgens de door de werkgever aangeboden opties: Pijler 1: Milieuvriendelijke bedrijfswagen Pijler 2: Duurzame transportmiddelen en huisvestingskosten Pijler 3: Als het budget niet volledig wordt gebruikt in pijler 1 of 2, kan de werknemer het resterende bedrag in cash ontvangen, verminderd met een speciale bijdrage van 38,07% verschuldigd door de werknemer.

In april 2025 implementeerde Hexeko het mobiliteitsbudget met RewardFlex, dé tool voor flexibel verlonen van Monizze. Als een van de eerste bètaklanten, deelt Hexeko vandaag zijn ervaring. We spreken met Diane Louppe, verantwoordelijk voor alle HR-aspecten binnen deze Belgische fintech.

In april 2025 implementeerde Hexeko het mobiliteitsbudget met RewardFlex, dé tool voor flexibel verlonen van Monizze. Als een van de eerste bètaklanten, deelt Hexeko vandaag zijn ervaring. We spreken met Diane Louppe, verantwoordelijk voor alle HR-aspecten binnen deze Belgische fintech.

Het mobiliteitsbudget beheren hoeft geen maandelijkse hoofdpijn te zijn, maar dat is het vaak wel.Manuele opvolging, documenten najgen, complexe terugbetalingen, lastige offboarding,… Heel wat HR-professionals en werkgevers zoals jij zoeken naar een vlottere aanpak. Daar komt RewardFlex in beeld. Onze nieuwste oplossing bundelt alles op één platform: mobiliteitsbudget, cafetariaplan, bonussen,… Minder administratie, volledig compliant, en een betere ervaring voor iedereen.

Het mobiliteitsbudget stelt werknemers in staat om hun bedrijfswagen of hun recht op een bedrijfswagen om te ruilen voor een mobiliteitsbudget. Ze kunnen dit budget verdelen over drie pijlers volgens de door de werkgever aangeboden opties: Pijler 1: Milieuvriendelijke bedrijfswagen Pijler 2: Duurzame transportmiddelen en huisvestingskosten Pijler 3: Als het budget niet volledig wordt gebruikt in pijler 1 of 2, kan de werknemer het resterende bedrag in cash ontvangen, verminderd met een speciale bijdrage van 38,07% verschuldigd door de werknemer.

Klaar om RewardFlex in actie te zien?

Klaar om RewardFlex in actie te zien?

Klaar om RewardFlex in actie te zien?

Onze oplossingen

Aanvaarden

Toekennen

Uitgeven

Adviseren

MyMonizze altijd bij de hand!

Onze oplossingen

Aanvaarden

Toekennen

Uitgeven

Adviseren

MyMonizze altijd bij de hand!

Onze oplossingen

Aanvaarden

Toekennen

Uitgeven

Adviseren

MyMonizze altijd bij de hand!

Een wereldwijde aanwezigheid
Een wereldwijde aanwezigheid
Een wereldwijde aanwezigheid